Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар не повертається з таких причин 1. з дня купівлі товару, що не має недоліків, минуло більше двох тижнів 2. товар, що не має істотних недоліків, але вже не має вигляду не нового товару або є якісь дефекти, що виникли з вини покупця 3. під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування 4. відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару 5. якщо відкрито заводську упаковку Також варто звернути увагу на те, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача" споживач зобов'язаний: 1. перед тим як використовувати товар, потрібно вивчити правила з експлуатації товару, що йдуть разом із ним 2. у випадках, коли незрозумілі умови щодо використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, яка виконує ці функції
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.